הטרור האסלאמי פוגע במוסלמים



הטרור האסלאמי פוגע במוסלמים

מדינת ישראל קיימת והטרור לא יעצור אותה מלהתקיים. אבל הטרור המוסלמי עושה נזק לא רק לנו, הוא עושה נזק גם למוסלמים. קחו למשל את הילדים בעזה שבמקום ללמוד מקצוע, הם לומדים שנאה וטרור, האם הם מאושרים?

(מקור https://www.businessinsider.com/hamas-kid-summer-camp-2016-8)

קחו את תושבי עזה שחיים מאחורי גדר ההפרדה וצריכים לעבוד בדיקות בטחונות ביציאה, האם הם נהנים לחיות ככה? אני לא חושב. כמובן שאם לא היה טרור לא היינו נאלצים לנקוט בפעולות האלו, אבל לך תמצא מישהו שיקשיב להגיון בריא, יותר קל להגיד שמדינת ישראל "נאצים" ועזה זה "גטו".

הרקטות שהם זורקים עלינו פעמים רבות פוגעות גם בתושבי עזה שנשארים ללא חשמל שחברת החשמל הישראלית מספקת להם [2]. חיילים נאלצים להיכנס לבתים של אנשים לחפש מחבלים. ואני כבר שותק על תגובות אוויריות שהורסות ביניים ולפעמים גם הורגות אנשים. ככה לצורך סטטיסטיקה, בשומר החומות נהרגו 16 אזרחי ישראל מתוכם חייל ושלושה אנשים שהם לא תושבי המדינה, ו-286 פלסטינים [1].

אבל פלסטינים תושבי עזה הם לא היחידים שנפגעים. מה לגבי תושבי ישראל ערבים? לא רק שהם יכולים להיהרג מרקטות ופיגועים בדיוק כמו כל אחד אחר, אלה שהם גם סובלים מבעיות נוספות הנגרמות כתוצאה מטרור. לא כל הישראלים, אבל יש כאלה שבעקבות הטרור אוחזים בדעות קסנופוביות וגזעניות כלפי תושבים ערבים. בואו ניקח את חבר הכנסת איתמר בן גביר, או את יואב אליאסי, הראפר הישראלי המכונה "הצל", או את הרב מאיר כהנא והתנועה שהוא הקים, את ארגון "תג מחיר", "לה פמיליה" ודומים להם, ואפילו את המחבל ברוך גולדשטיין. מי אשם בזה שיש אנשים בעלי דיעות קיצוניות כאלה? מי אשם בזה שמרססים את המילים "מוות לערבים" ו-"כהנא צדק" על גדרות ברחבי הארץ?

אני אתן לכם רמז, זה לא הרופא משפחה שלי. זה לא האחים והאחיות שעובדים בבתי חולים לצד יהודים. זה לא צוות החינוך מהמגזר הערבי. זה לא החיילים שבטקס ההשבעה מחזיקים קוראן במקום תנ"ך. זה לא נהג אוטובוס של מטרופולין שקם לעבודה להתפרנס בכבוד. זה לא תושבי זרזיר שבמבצע שומר החומות חילקו פרחים כדי להגיד לכולם שהם בעד שלום, וזה בטח לא אותם הערבים שיוצאים להפגנות עם שלטים של "שלום" יחד עם יהודים בהם מרימים דגלים ישראלים ופלסטינים זה לצד זה.

האנשים שיוצרים את השנאה של היהודים כלפי הערבים זה אותם אלו שזורקים רקטות, שמרביצים ודוקרים, שעושים פיגועים, שפותחים באש לעבר אזרחים חסרי הגנה, שמתפוצצים באוטובוסים ומקומות הומי אדם. זה אלו שצועקים "די לכיבוש" ומפיצים שקרים ופרופוגנדה נגד ישראל. זה אלו שעושים הכל כדי להפיץ שנאה, לעודד טרור, ולהרוג יהודים - הם אלו שיוצרים את הקסנופוביה.

ללא הטרור, היינו כבר מזמן פותרים את הבעיות בשטחי יהודה ושומרון שהערבים יצרו במלחמת העצמאות ומלחמת ששת הימים [3]. היינו מצליחים להתגבר על השנאה, על הגזענות שערבי ישראל חווים. היינו מורידים את האבטחה הכבדה בשטחים וברצועת עזה ותושבים יכלו להתפרנס בכבוד ולקיים יחסי עסקים עם ישראל. ללא הטרור היינו פותרים את כל הבעיות שלנו בדרכי משא ומתן ושלום. יכול היה להיות דו קיום אם הם היו מורידים את הנשק. אבל הם לא רוצים דו קיום, הם רוצים טרור, והם לא ירגעו עד שכל היהודים ימותו והם הסיבה שאין שלום - הם, המחבלים ותומכי הטרור.

והטרור האיסלמי לא פוגע רק בתושבי עזה או ישראלים ערבים, אלה בכל המוסלמים בכל העולם. איסלמופוביה היא תופעה בינלאומית והיא קיימת במדינות רבות בעולם. ולמה? בגלל פיגועים, בגלל הטרור, בגלל הפגנות אלימות, וכמובן שריפת דגלים של מדינות אחרות כמו ישראל וארצות הברית ואיום מילולי על חיי אדם. פיגוע התאומים גרר בארצות הברית גל איסלמופוביה כל-כך חזק שעד היום הוא קיים. וזה רק באמריקה עצמה, אני כבר לא מדבר על הפעולות הצבאיות באירעק בעקבות הפיגוע. הנשיא דונאלד טרמפ הכריז שהוא לא יקבל לארצות הברית פליטים מסוריה בגלל כל הטרור שאותם הפליטים עשו באירופה בארצות שכן קיבלו אותם. קיימת איסלמופוביה ברוסיה בגלל הטרור של הצ'צ'נים, בגלל פיגועים בשטחי רוסיה. אמנם עכשיו הצ'צ'נים עוזרים לרוסים נגד אוקראינה אבל אני מדבר על מה שהיה בעבר. ישנם גם קבוצות שנאה נגד מוסלמים בפייסבוק. בקבוצות האלה מפרסמים בדרך כלל סרטונים וכתבות על פעולות טרור שנעשו בשם "אללה".

הטרור גרם לזה שצמד המילים "אללה וואכבר" (אלהים גדול) עושה לאנשים רבים אסוציאציה עם פיגוע. לא מעט אנשים, עבורם הצעקה הזאת הייתה הדבר האחרון שהם שמעו לפני הפיצוץ. אם אני אלבש עכשיו כיסוי ראש מוסלמי, אצא למקום הומה אדם כמו תחנה מרכזית או קניות ואצעק "אללה וואכבר" אף אחד לא יחשוב שאני פשוט אדם דתי שמתפלל. אנשים ירוצו בבהלה במקרה הטוב, או יעשו בי לינץ' או יירו בי במקרה הפחות טוב. מאיפה האסוציאציה הזאת בין תפילה בערבית לפיגועים? לא מתוך שנאה לדת זה בטוח. אם אני אצעק "שמע ישראל", או "אבינו מלכינו" אף אחד לא יגיד כלום, אנשים פשוט יחשבו שאני מתפלל.

בכל פיגוע מאסיבי נוסף לא משנה איפה בעולם, סובלים 2 קבוצות של אנשים. בראש ובראשונה זה הנפגעים עצמם והמשפחות שלהם. אין מילה נכונה לתאר את הצער והכאב בלאבד מישהו יקר כי איזה פנאט דתי ופסיכופט שמאמין ב-72 בתולות החליט להתפוצץ ליד בני אדם חפים מפשע. זאת הקבוצה הראשונה ואני מחזק אותם ומאחל להם שהם יצליחו איכשהו להישתקם ולהמשיך לחיות עם היגון ועם החללים. אבל הפוסט הוא לא עליהם, הוא על הקבוצה השניה, הקבוצה שאותם מחבלים כביכול נאמים לה ומגינים עליה בפני ה-"אויב" האמריקאי, הציוני, המערבי, וכל אויב אחר - המוסלמים של העולם. הם סובלים מגעזנות ושנאה כלפיהם בגלל היותם משתייכים למה שנקרא "דת הטרור". האיסלם קיבל את הכינוי הזה בגלל הרצח שנעשה בשם הדת הזאת, לא בגלל אנשים טובים שלא עשו שום דבר רע לאף אחד. אני רק מקווה שאותם המחבלים יבינו את זה מתישהו, למרות שלא נראה לי שזה יקרה.

ובנימה "אופטימית" זו אני מאחל רמדאן קרים לכל האנשים שרוצים שלום, שמתנגדים ומגנים את הטרור. ואני מאחל מוות בעינויים לכל אלו שעושים או תומכים בטרור בכל דרך אפשרית.

(מקור https://www.japantimes.co.jp/opinion/2015/11/24/commentary/world-commentary/time-call-islamic-terrorism/)


תמונה

[1] https://he.wikipedia.org/wiki/מבצע_שומר_החומות

[2] https://he.wikipedia.org/wiki/משבר_החשמל_ברצועת_עזה

[3] https://he.wikipedia.org/wiki/יהודה_ושומרון

תגובות