איך להרוג את עם ישראל?

איך להרוג את עם ישראל?

פוגרומים?


ניסינו.


מחנות השמדה גם ניסינו?


ניסינו, לא הלך, הם עוד פה.


נשק ביולוגי, פצצה אטומית?


אם כל העם באותו מקום זה טכנית אפשרי, אבל אם הם מפוזרים בכל כדור הארץ יהיה קצת קשה.

חוץ מזה, יש לך את האו"ם עם הפוליטיקה שלהם שאוסרת פשעים נגד האנושות וכו'. אם ננסה להשמיד עם שלם בעזרת הצבא תפרוץ מלחמה ואנחנו עלולים להפסיד. תראה את היטלר, הוא ניסה, אבל בסוף ירה בעצמו מהפחד של מה שיעשו לו אם יתפסו אותו.

לא! כדי להרוג את עם ישראל צריך להיות חכמים. מה מיחד אותם? מה הופך אותם מ-אירופאים, אמריקאים, אפריקאים, ומזרחים, ליהודים?


מה באמת?


המסורת שלהם. התרבות שלהם, המנהגים שלהם! פה צריך לפגוע. ללא מנהגים ותרבות שתאחד אותם, לא יהיה עם. הם פשוט יתפזרו לעמים שונים ועוד כמה שנים לא יהיו יהודים בכלל. רק אירופאים, אמריקאים, אפריקאים, ומזרחים.


וזה יעבוד?


זה עבד בעבר... תראה את הנכדים של אלו שהתנצרו בכוח בתקופת האיקוויציה. רבים מהם נולדו נוצרים, חינכו את ילדיהם נוצרים ומתו נוצרים. הילדים שלהם אפילו לא ידעו שהם בכלל מזרע ישראל. עזוב, כך יותר אחורה, ישו עשה את זה בעצמו. הוא עשה ריפורמה ביהדות, המציא יהדות אחרת. והיום? זאת דת חדשה לחלוטין.


אבל איך נעשה את זה? הם כל כך הדוקים באמונות שלהם? והיום אין אינקוויזיציה, אי אפשר פשוט לבוא לנצר אותם בכוח.


הכוח שלנו הוא כוח המילה. יש לנו אינטרנט! נשתמש בכל מיני טריקים של הפצת פרופוגנדה ושנאה בתוך העם. היום נשכנע אותם שהברית מילה היא אקט ברברי (אפילו ללא הוכחות מדעיות), מחר נשכנע אותם שאין אלהים, שהמפץ הגדול קרה לבד. נשכנע אותם שאת התורה כתבו 4 אנשים ב-4 תקופות שונות למרות שאין לזה הוכחה פיזית, לא נמצאו 4 ספרים שונים, רק ספר אחד. נשכנע אותם שארץ ישראל היא כיבוש של שטחים פלסטינים, נשתוק על העובדה שהיו פה בעיקר בריטים, ביצות, ומלריה לפני העליה של החלוצים. נשכנע אותם שצה"ל עושה פשעים נגד האנושות ולא נלחם בטרור כמו שהוא באמת עושה. נשכנע אותם שלהיות דתי זה להיות אדם חשוך וטיפש. נשכנע אותם שלא הייתה יציאת מצרים. נ...


רגע! אם לא הייתה יציאת מצרים אז מה גרם לליל הסדר הראשון?


הם אפילו לא יחשבו על השאלה הם יגידו שזה פשוט קרה. תאמין לי - זה הגיוני לחלוטין שעם שלם החליט יום אחד להתחיל מסורת שהם ירשו מאבותיהם בלי שאבותיהם יודעים במה מדובר, זה קורה כל הזמן. אתה פשוט אומר לאנשים - הידעתם שהאבות שלכם ממצרים? הנה הגדה, זה כתוב שם.


והאבות שלנו לא יודעים על זה כי...


תפסיק לחשוב על זה לעומק. יהודים לא יחשבו על זה לעומק אז גם לך אין סיבה. אין הוכחות מדעיות שזה קרה אז זה לא קרה.


גאוני! אבל אם נחמק את התרבות שלהם, מה הם יעשו ללא תרבות ומנהגים?


נראה להם תרבויות ומנהגים של עמים אחרים ונשכנע אותם שזה עדיף על התרבות שלהם. חסר לך מנהגים יפים? כריסמס, נובי גוד, חג ההודיה, ליל כל הקדושים, וזה רק קצה המזלג. יש ים של תרבות בעולם. לכל עם יש תרבויות, מנהגים, דתות, היסטוריה. ברגע שאין לך תרבות משלך אתה נמשך לתרבויות של עמים אחרים.

לא יודע... זה יעבוד על חילונים אולי, אבל מה לגבי דתיים?


נשתמש בתקשורת הישראלית כדי להפיץ כמה שיותר שנאה נגד חרדים ודתיים. דתיים לאומיים ניתן לשכנע כי הם יותר פתוחים, דתיים חרידיים לא נשכנע בכלום, אבל אם נגרום לכולם לחשוב שהם כת ולא דת אז אף אחד לא ירצה להיות חלק מהם. חוץ מזה הם בני אדם כמו כולם, הם עושים פשעים. תחשוב על זה. אם 30 חילונים יאנסו ילדה באילת אז רק אותם אלה הם רעים. חילונים שאשמים בבורות, בשובניזם, בפשע זה ערסים ואנשים נחותים והם לא מתנהגים ככה כי הם חילונים אלה כי הם רעים.

אבל חרדים שאשמים באותם הפשעים בדיוק הם חרדים והם עושים את זה בגלל שהם חרדים לא כי הם פשוט אנשים רעים. ברגע שחילונים שונאים חרדים אפילו סיפורים מפוברקים ישמעו להם אמיתיים, הם לא יבדקו בכלל עובדות הם ישנאו חרדים כי חרדים הם חרדים.


חילונים לא יבדקו עובדות?


תראה עיתון הארץ, YNET, NRG וכו' רמת האמינות שלהם לרוב שואפת לאפס אבל אנשים קוראים את כל מה שכתוב שם ומאמינים בלי לחשוב פעמיים. לא צריך לחקור אם זה תואם את האג'נדה שלך. אני אישית ראיתי כתבה על איזה רב שהארץ האשים אותו בגזענות ודיבור מגעיל. אף אחד לא בדק את זה. אפילו שהוא מעולם לא אמר את הדברים אשר הכתבה טוענת שהוא אמר, כולם כתבו עליו תגובות שנאה בפייסבוק בלי להכיר אותו בכלל.


וכל זה יעבוד?


זה תהליך איטי יותר ממחנות השמדה, אבל זה יעבוד! עם הזמן זה יעבוד... עם ללא תרבות, ללא מסורת או מנהגים, ללא היסטוריה, ללא מורשת הוא לא עם, הוא אוסף עמים. ואם היה להם גורם משותף אחר, גנטי יותר, צבע עור, תווי פנים, משהו, אבל אין להם. יש לך יהודים שחורים, לבנים, שחומים בכל הגוונים והווריאציות.


ציונות! מה לגבי ציוניות?


אתה מתכוון לכיבוש? כן... זה ללא ספק פשע נגד הפלסטינים. כיבוש מתועב שנמשך כבר עשרות שנים עם צבא שרוצח פלסטינים מיסכנים בדם קר. מדינה גזענית וחשוכה תחת כפייה דתית של הרבנות. מי שרוצה להמשיך לחיות בארץ הדרך היחידה לתקן את המדינה זה להיות כמו ארצות הברית, מדינה לכל העמים. כולנו בני אדם, אין סיבה לאסור עלייה מאסיבית של גויים. הארץ הזאת קדושה לשלושה דתות. צריך לפתוח את הגבולות ולעשות מדינה אחת לא לשתי עמים אלה לכל העמים, כמו אמריקה. תחשוב על זה: מדינה ללא דת, ללא גזע, כולם שווים כולם בני אדם. אין יותר יהודים וגוים, רק בני אדם. וככה, רק ככה לא יישארו יהודים - רפורמה אידיאולוגית. להרוג את התרבות ולמחוק את המורשת וההיסטוריה. תעזור לי להפיץ את זה באינטרנט ויחד ננצח את עם ישראל.

תגובות