על קורונה וסדר עולמי חדש

על קורונה וסדר עולמי חדש

הדעה הרווחת בקהילה המדעית וברוב העולם שהקורונה היא מחלה קשה ומסוכנת שמתפשטת מהר ועלולה בהחלט להיות סופנית או עם תופעות לוואי חמורות. אך לא כולם מאמינים לזה, יש אנשים שחושבים שזאת קונספירציה של האליטה הסודית, האילומינטי, מהנדסי הסדר העולמי החדש. 


ובכן יש לי חדשות בשבילכם קונספירטורים יקרים שלי, ההיפך הוא הנכון! תחשבו על זה בהיגיון, מה זה ייתן לתייקונים אם כולנו נמות מקורונה? מי יקנה את המוצרים של ביל גייטס, ג'ף בזוס, או אילן מאסק? מי יעבוד במפעלים שלהם? מי יילך להציע? מי ישרת בצבא? 


אם נסתכל על היסטוריה של כל מרד, זה תמיד קבוצה קטנה של אנשים, למה? כי עם קבוצה קטנה יותר קל להתאחד. המציאות היא שעל קבוצה גדולה, קל יותר לשלוט. האילומינטי לא צריכים לדלל אוכלוסיה, זה ממש לא משרת את האינטרסים שלהם. ואם היה להם אינטרס לדלל אוכלוסיה למה שיפתחו חיסון? יותר קל להגיד שאי אפשר לפתח חיסון, וזהו, תסתדרו.


לא חברים, זאת לא הקונספירציה, אתם מפספסים את המציאות כשהעובדות ממש מתחת לאף שלכם. האילומינטי לא יצרו את המגיפה, אבל הם כן מצאו דרך להשתמש בה לטובתם. תחשבו על זה, מי האויב האמיתי שלהם? רוב האוכלוסייה שאפילו לא מאמינה שהאילומינטי בכלל קיים? או אתם, הקונספירטורים, יודעי האמת, אלו שמנסים כבר שנים לחשוף אותם. תתעוררו! אתם האויב שלהם! אתם המטרה שלהם. הם אלו שהכניסו לכם לראש שהחיסון הוא מסוכן, הם אלו שפועלים יום וליל להפיץ את השקרים האלה בכל האינטרנט. הם לא רוצים שתתחסנו, הם רוצים לדלל אתכם, הם אלו שרוצים שתמותו מקורונה כדי שאף אחד לא יעמוד בדרכם. אתם, חושפי האמת, עומדים לאילומינטי כמו עצם בגרון אז החליטו להשתמש המגיפה כדי לנטרל אתכם. התוכנית הזאת פשוטה כמו מים - העדר שלא מאמין באילומינטי יילך ויתחסן, ישרוד וימשיך לקנות ולחיות בעולם השקר. ואתם, יודעים האמת, לא תתחסנו ותמותו מקורונה, ואז לא יישארו להם מתנגדים, רק עדר כבשים שחי בשביל לקנות מוצרים ולהעשיר את האליטה. 


עבדו עליכם, וזה הצליח. שיכנעו אתכם שהחיסון מסוכן, שהקורונה זה שקר, שפייזר מזריק לכם רעל. למה? כדי להרוג אתכם מקורונה. כדי להשתיק אותכם לנצח. האילומינטי לא צריכים אנשים כאלה, שחושבים מחוץ לקופסה, שרואים את האמת. מה הם כבר אמרו לכם? שהכניסו לכם צ'יפ? יש לכם GPS בטלפון, אתם לא צריכים צ'יפ. שהחיסון זה רעל? מיליונים של אנשים כבר הוזרקו אף אחד לא מת, איזה רעל בראש שלכם? אם הם ירעילו את כולם מי יעבוד? מי יקנה? על מי הם ישלטו? אין פה שום היגיון. הם אמרו לכם שהחיסון מסוכן כדי שרק הכבשים, העדר, יתחסן. לא סתם קוראים לזה "חיסון עדר". תתעוררו! לפני שמאוחר, אל תרקדו לצלילי החליל שלהם, האילומינטי לא רוצים שתתחסנו, הם רוצים שתאמינו בשקרים שלהם, הם מנסים להיפטר ממכם.


תתעוררו כבשים! אני את המחקר שלי כבר עשיתי. 


תמונה:

https://www.healthygh.org/in-the-news-1/2020/5/1/grays-harbor-covid-19-policy-group-is-closely-monitoring-countys-readiness-to-re-open

 

תגובות

  1. אנונימי14/12/21 11:25

    תגובתנו הרשמית של אירגון האילומינטי העולמי:
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה נראה לך שאיכפת לנו מכם?! אתם לא מזיזים לנו. מתי בפעם האחרונה אפילו יצאתם מהבית לפעילות מועילה נגדנו? אתם אפילו לא סגורים על מה אתם חושבים שאנחנו עושים! תתחסנו, אל תתחסנו, מה איכפת לנו, אתם לא מעניינים אותנו בכלל.

    וולאד, אתה מוזמן לחקירה אצלנו במשרד. אין צורך לבקש כתובת, אנחנו נגיע אליך.

    השבמחק
  2. אנונימי14/12/21 11:28

    נ.ב. אל תקשיבו לו, החיסון הוא רעל. למי תאמינו, לשועל מדבר או לארגון שדאג לכם מהיום הראשון? אנחנו כמו קופת החולים שלכם, רק עונים לטלפון.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה