טריק עליית המחיר
תהיתם פעם למה מורידים במשקל ומעלים במחיר? למה לא פשוט לעלות במחיר וזהו? מה ההבדל?
אז להלן הסיבה:
נגיד אם מוצר עלה 0.01 שקל לגרם, 500 גרם היה 5 שקל.
אם המחיר החדש הוא 0.013 שקל לגרם אז 500 גרם זה כבר 6.5 שח במקום 5, זה משמעותי ובולט לעין.
נגיד אם מוצר עלה 0.01 שקל לגרם, 500 גרם היה 5 שקל.
אם המחיר החדש הוא 0.013 שקל לגרם אז 500 גרם זה כבר 6.5 שח במקום 5, זה משמעותי ובולט לעין.
אז מה עושים במקום? שמים לך 430 גרם ב-0.013 שח לגרם ואז המחיר החדש הוא רק 5.59 שח - לכאורה נראה הרבה פחות משמעותי, אבל בפועל המחיר עלה ב-130%.
זה אומר שאם מיליון אנשים יקנו את המוצר, במחיר החדש הם הרוויחו 5 מיליון שח על המוצר, מעכשיו ירוויחו כבר 5.59 מיליון. כלומר עוד 590 אלף שח בחודש תוספת.
ואם עד עכשיו הם היו צריכים לייצר 500 מיליון גרם בשביל להרוויח 5 מיליון, עכשיו צריכים לייצר רק 430 מיליון גרם כדי להרוויח 5.59 מיליון.
ואם כל גרם ייצור עולה להם נגיד 0.001 שח, הרווח הנקי הישן היה:
5,000,000 - 500,000 = 4,500,000שח
5,000,000 - 500,000 = 4,500,000שח
הרווח הנקי החדש יהיה:
5,590,000 - 430,000 = 5,160,000שח
ב-14% עליה ברווחים
ב-14% עליה ברווחים
אבל אנחנו לא חושבים על זה כשאנחנו בסופר, אנחנו רק מסתכלים על זה שהמחיר עלה בכמה אגורות.
תגובות
הוסף רשומת תגובה